16.1.2014

Viikonloput!

Heissan! 


Viikonloppu alkaa, nyt vielä istutaan koulussa hetki.. Ei ole ehkä ihan toivotuin viikonloppu, mutta meneehän se näinkin.. Nyt asun siellä harjottelukämpässä, siellä siis tämä päivä, huomenna menen käymään hellun tykönä :) Sunnuntaina vois pitää siivouspäivän.. Tänään ja huomenna ottais rennosti. Hemmottelis itteä suklaalla ja karkilla, kun olen jaksanut joka päivä käydä koulua ja ahertaa.. :D 

Alle 5 kuukautta enää.. huhuh, sitten mä olen 18, jotenkin en voi uskoa sitä. Ja mä haen musiikkialalle, huhhuh.. pääsenköhän edes.. se on aika rankkaa hommaa toisaalta, ja vähä palkka, mutku mä rakastan sitä.. mä rakastan musiikkia.. pitäs vaa opetella nyt kaikki teoria jne..

Mä haaveilin pienenä lääkärin urasta, mutta se jäi siihen, enkä edes tiedä miksi. Olishan se ihan kiva, ko tykkään auttaa nuoria ja niinkuin vanhuksiakin.. Mutta en tiedä, mä en vaan tiedä mistään mitään mitä mä haluan :D Mutta onhan mulla aikaa, mut ensisijaisesti haen sinne musiikki puolelle. 

Mulla on niin kamala ikävä mun isää, millonkoha mä näin sen viimeks.. joskus syksyllä. Mä en ymmärrä välillä lastensuojelulakia, miks pitää erottaa isä ja lapsi toisistaan? Okei, turvallisuuden vuoksi jos on jotain mitä isä tekee, vaikka juo.. mutta mä olen kohta 18... haloo.

''rakasta mut älä satuta
satuta mut älä rakasta.. 
Jos satutat ja rakastat niin menetät...''


''mä luotin suhun että kanssas kulkea saan.. 
mut se matka tyssäsi.. 
olitko luottamuksellinen? 
mä sentään välitin, mitä sä teit? 
vittuilit, kusetit ja vedit ittes alas.. 
jos luulet olevas pomo, oot vääräs.. 
lopeta tuo paskan jauhaminen, se ei auta sua yhtään, se tekee susta epätäydellisen.. 
älä tule mulle itkee, must tuntuu et autoin tarpeeks.. - mira''


Mä en tiedä että mihin mä tästä vielä joudun, mutta yritän parhaani miettiä mihin kouluun mä haluan, tai mitä teen syksyllä.. Niin vaikeata ku se onki :D 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti