14.2.2014

Viikonloppuja ja ystävänpäiviä!

Heissan ihanat :) Ja erittäin hyvää ystävänpäivää <3


Tässä on taas monta viikkoa pyörähtäny, kun en oo kirjoitellut.. Viikko toisensa jälkeen, kohta mie olen jo sen 18 v..  ei enää kauaa, pitää ajatella..
Mä oon pikku hiljaa tainnu tajuta, et mä oon menny aika paljon elämässä eteenpäin.. Oon päässy monen asian yli.. Mua kiusattiin aina ala-asteesta yläasteen asti.. Ylä-asteella se oli ehkä elämäni kauheinta aikaa. Se kiusaaminen muuttu väkivallaks, ei mulle tosin tullu jälkiä, mut toki ne arvet siitä, pysyy aina.. Oon päässy sen yli jo, mut kyllä sitä aina välillä miettii et kuinka kauheeta se oli.. Mä toivon että teitä yhtäkään jotka luette tätä, tai ketäään ei kiusata! En halua että te joudutte kokemaan tuollaista. Se on niin kauheata, voitte vain kuvitella. 

Vähän ilosempaan aiheeseen.

Oon nyt alkanut kävelemään enemmän, kun on tullut lihottua tuossa puolen vuoden aikana liikaa. Ja ajattelin että vois lähteä kuntosalillekkin.. Se ois hyvää liikuntaa, ja mieliki jopa piristyis :) Pitäs vaa saada joku tavote :) Kesälläki pitäs yrittää jaksaa käydä.. Riippuen siitä missä olen..

Nyt on ystävänpäivä, ja haluan kiittää mun kaikkia ystäviä siitä että olette jaksaneet minua. Iloisina ja surullisina päivinä.. Ja haluan kiittää myös teitä lukijat, jotka luette tätä. Pyytäisin teitä, että jos teillä on joku kaveri, niin ehdottakaa hänelle että kävisi täällä minun blogissa vähän kattelemassa.. Ei ole pakko, mutta olisi kiva saada lisää lukijoita :)





Jos vaikka tähän loppuun taas musiikkia :)


'' Mä joskus sua ehkä rakastin/
mut en haluu sitä aikaa takasin..
Yksin jätit mut monesti,
masennuin vitun monesti..''

- Mira






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti