23.4.2014

Kesäsuunnitelmia

Tere pitkästä aikaa!


Mitäs teidän päiviin kuuluu? Koulu lopuillaan, pääsykokeita tulee, kohta tulee myös tulokset! Eihän siihenkään ole enää kun joku kuukausi vähän yli. Mulla on enää 2 viikkoa siihen että täytän 18 ja saan oman kämpän samana päivänä. Saan mennä sisustamaanki kämppää jo ensi viikolla! Huhhuh, niin se aika vain rientää. Kohta mä oonki jo omassa kämpässä. ja ehkä uudessa koulussakin. Missähän mun tulevaisuus lopulta on? Sitä ei kukaan tiedä vielä. 
Mahtavasti on kyllä menny loppujen lopuksi. Sain unelmien rakkauteni takaisin, enkä aio sitä menettää.


''Mä tiedän mistä puhun
ku puhun laitoksista
laittomuuksista teoista
4 vuotta sitten olin ihan eri ihminen
se mitä suurin osa nyky nuorista on
kapinoin vastaan, ryyppäsin
ei ollu muuta elämää
joka viikonloppu juomista
ja olin lähellä huumeita
mut joku mussa aina sano ''älä ota''
ja oon ilonen siitä etten ajautunu
niille teille
mä viisastuin ja laitos opetti
nyt oon loppumatkan päässä
tätä en pilaa
oon oottanu tätä hetkee 4 vuotta
vihdoin tää paska on ohi
te jotka joudutte viel kestää
pitäkää pää ylhääl''

Niin se vaan on, laitos opettaa loppujen lopuks, vaikka sitä ei myönnä. Ehkä se rakkauski opettaa.

''Rakkaus satuttaa
mut se myöskin vahvistaa
''Älä luota ellet oo varma
et aiot elää aina toisen kanssa'' <-- mc mane
Jos se on aitoa, se kestää kaiken
sä kyllä huomaat sen, ennemmin tai myöhemmin
Mä rakastin oikeesti
ei se ollu mitään leikkii
vaik sanoin välillä pahasti
oisin voinu tuua sulle vaik kuun taivaalt
se ois ollu pieni teko sun takia
koska oot tärkee ja ilman sua mulla ei ole mitään
moni rakastuu näin nuorena
onko se loppujen lopuksi hyväksi? 
sä toit mun elämään valon
nyt voisiks opettaa miten unohtaa? 
Ku opetit mulle jo miten rakastaa''


Mä toivoin synttärilahjaksi äänityslaitteita, niin pääsis kunnolla tekee näit biisejä. Se ois jopa mun unelma.

'' Joka ikinen päivä
mietin sua ja sitä miten tähän jouduttiin
En halua päästää susta irti
vaikka mitä tapahtuiskin, pitäisin susta kiinni
vaikka maailman ääriin asti
Ihan sama mulle mitä muut aattelee
oot mun päivänvalo aina, sä nostit mut ylös
rakastan sua nyt ja aina
muistan sen kesän ja syksyn
muistan kuinka pidit huolta
mitä teit mun eteen
muistan kuinka aloin rakastuu
ja nyt me tässä ollaan
kohta vuosi yhdessä oltu <3''

Mä haluun pitää tästä jutusta huolta, haluun etten tuu enää menettää tätä.. Se oli kauheeta ku luuli et se on nyt tässä... Ja aion tästä lähtien pitää huolta myös mun kavereista, etten menetä niitäkin, ja ettei niillä olis paha olla..

'' Mä tiedän mitä oot joutunu kestää
me kerrotaan toisillemme kaikki
tekisin mitä vaan sun puolesta
koska sä oot kultaakin tärkeämpää
en tiiä mitä tekisin ilman sua
sust on tullu mulle tosi tärkee
kuljetaan yhdessä tämä paha maailma
enkä anna kenenkään sua satuttaa
oot mulle ku sisko
ja annan sulle tukee ku sitä tarvit
mikään ei oo yhtä tärkeää kuin sä
Muista se <3''

'' Mä tiedän mitä tarkotan ku sanon että rakastan
voisin mennä sun kans vaikka sinne alttarille asti
ehkä on vielä liian aikasta
mutta tiedän et seki hetki vielä tulee
teen mitä vaan etten sua kadottais
jatketaan yhes tätä matkaa
sinne rakkauden valtakuntaan''


Mitäs sitä kesällä tekis.. 18 vuotias ja maailma vapaa. Kunhan on rahaa. Meniskö jonnekki festareille.. hmm. Jos on rahaa :D Ja mun iki oma ihana paras kaveri saapuu lappiin mun luokse kesällä <3 Mulla on niin ikävä sitä. Ja äitikin tulee. Varmaan myös kavereiden tapaamista ja juomista ja sekoilua. Sitä se kesä on. Jos kävis jopa jossain tivolissa.. vai meniskö sinne festareille :D Mulla on aika auki kesän suunnitelmat. Tarkotus ois myös lähteä käymään stadissa. Siellä on hyvät muistot kesästä. Kesällä vois myös käydä kävelemässä, lenkkeilemässä tai jotain vastaavaa. Ja todellakin uimassa! Ehkä murun kans käydää mökillä. Huhhhuh, on niitä suunnitelmia ku jaksaa vain kehitellä :) Ainaki sen mä tiedän että nautin kesästä!! Mitäs te teette? :)

Postataan taas myöhemmin. Nyt oli taas kulunut aikaa viime postauksesta, yritän postailla vähän useammin... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti