31.3.2014

Viiltelyyn liittyväää.

Heissan


Niin se vaan on, et kaikki lopulta päättyy. Ei oikeastaan mikään kestä ikuisesti. Eihän tämä maapallokaan välttämättä kestä ikuisesti. Tai ainaki kaikki kuolee joskus..
Mä kyllä rakastin sitä ihmistä ihan jumalattomasti, mutta mun täytyy unohtaa.. Aika lähtee ja unohtaa. Ei sille mitään enää voi.
Ei muutako eteenpäin mennään, siitä en kylläkään vielä tiedä mistä löydän itteni kesällä, tai vaikka kuukaudenki päästä, tai vaikka jo huomenna. Tulevaisuus näyttäää..

'' Sä olit se ihminen
johon mä nojasin
kun oli vaikeeta
sä olit se ihminen jota
pidin tärkeenä
sä olit se ihminen
jota en ois ikinä halunnu unohtaa
Mutta nyt matka käy, 
kohti jotain muuta.''

- Mira


Asiasta toiseen, oma kämppä häämöttää. Se ois näillä näkymin 7.5 oma kämppä. Vihdoinkin pois tästä kaikesta paskasta.. :D Alkas vaikka kuntoileen ko pääsee muuttaa. Täällä nykysessä paikassa se on niin vaikeeta ko pitäs kävellä pelkkää suoraa tietä.... :D 

Jos te haluatte jotain, mitä mä kirjoitan, niin ehdotuksia saa tulla, ja mä aika varmasti niistä myös kirjoitan parhaani mukaan. Itse keksin jo yhden aiheen, joka koskee erittäin paljon mua.. Kirjoitan siitä vaikka nyt..


Viiltely nyt ei oo ehkä ihan mieleinen aihe, mutta ne jotka sitä on harkinnu, mä tuun sanoo tän.. älkää tehkö sitä!
Mä viiltelin noin 3 vuotta sitten, mulla on vieläki ne jäljet kädessä hämärästi. Ne ei helpolla lähe pois, ja kaikkein pahimmat jäljet sulla pysyy ainakin muutaman kuukauden. Mieti nyt, mitä sun lapses sanois jos se näkis ne jäljet? Tai ihan sama kuka lapsi, sun veljen lapsi tms? Pystysitkö sä selittää pienelle pojalle tai tytölle mitä ne on ja miks ne on tullu? Varmaan raastais suaki sydämestä kertoa.
Joo, miks mä oon sitte viillelly? No oli paha olla joo, senhän takia yleensä viillellään ja halutaan huomiota. Mutta mä oon ymmärtäny sen että se ei oo todellakaan mitään järkevää touhua! Yleensä ihmiset tajuaa sen liian myöhään, mutta mä toivon että sä joka tätä luet ja olet edes harkinnut viiltelyä tai harkitset, niin lopetat sen, et tee sitä. Ja mieti, miksi sä sen tekisit? Jonku jätkän takia vai? Onko se jätkä sen arvonen että sä tuhlaat elämääs siihen? Onko se sun viiltojen arvonen? Onko mikään sun viiltojen arvonen? Vittu ei !! Mä oon viillely vähän minkäki takia.. jätkän takia, laitoksen takia, jopa oman äidin takia, isän takia... Mutta mihin se johti? Se johti enemmän vaa pahaan oloon. Senhän pitäs muka helpottaa, mutta ei se helpota ku sen hetken ajan ehkä. Mulla se johti myös siihen että sain huonon oma tunnon äidille, isälle ja muille kavereille. Ja sitten kutsu laitosten ovi. Mä jouduin sinne, ja oon nyt 4 vuotta niiden sekoilujen takia vieläkin laitoksessa. Haluatko sä elää laitoksessa vai perhees kanssa? Suosittelisin perhettä. Vaikka kuinka sun perhe olis kääntyny sua vastaan (tiedän nimittäin että niitäkin tapauksia on) , älä tee sitä, älä tee mitään tyhmää. Siinä ei ole mitään järkeä. Ihan sama mikä asia sua vaivaa, ja sua tekis mieli viillellä, valitse mieluummin se ihminen, kelle puhua. Paras kaveri, äiti, isä, psykologi, terveydenhoitaja tai vaikka minä. Ihmisiä löytyy, ja ne osaavat kyllä kuunnella ja auttaa ja kun sä puhut se jo auttaa. 
Toivottavasti tämä edes vähäsen autto sinua.. kommentoikaa asiasta jos kiinnostaa :)



1 kommentti: